W dwóch pierwszych miesiÄ…cach 2018 roku SEAT w Polsce zarejestrowaÅ‚ ponad 2 000 egzemplarzy aut. Znakomite wyniki hiszpaÅ„ska marka zawdziÄ™cza swoim flagowym modelom.
– Leon caÅ‚y czas w Polsce stanowi najwiÄ™kszy procent sprzedaży SEAT-a i jest to nasza recepta na sukces – auto, które stanowi wzór dynamiki i niepowtarzalnego designu. Ogromnym powodzeniem cieszy siÄ™ też Ibiza, która w zeszÅ‚ym roku pojawiÅ‚a siÄ™ w kolejnej generacji na rynku. TriadÄ™ najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ modeli zamyka Ateca – nasz pierwszy SUV, którego sportowa wersja w tym roku wyjedzie na polskie drogi z logotypem CUPRA – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT.
DoskonaÅ‚Ä… sprzedaż samochodów marki wspierajÄ… dopasowane do oczekiwaÅ„ klientów produkty finansowe SEAT Financial Services. W styczniu i lutym siÄ™gnęło po nie ponad 50% nabywców nowych SEAT-ów. OkoÅ‚o poÅ‚owa z nich skorzystaÅ‚a z klasycznych form finansowania, a poÅ‚owa – z nowoczesnego kredytu i leasingu Moc Niskich Rat.
Wzrosty sprzedaży na kluczowych rynkach
SEAT utrzymuje bardzo wysokie tempo wzrostu na swoich najważniejszych rynkach. W styczniu i lutym liderem byÅ‚a rodzinna Hiszpania, dziÄ™ki sprzedaży 17 100 samochodów (+18,1%). Tuż za niÄ… uplasowaÅ‚y siÄ™ Niemcy z 15-proc. wzrostem i 13 700 sprzedanymi samochodami. Inne ważne dla marki rynki to Szwajcaria (2 100; +27,8%), Francja (4 300; +26,8%), Austria (3 500; +18,5%), Wielka Brytania (6 500; +17,2%) i WÅ‚ochy (3 700; +12,1%). Pozycja SEAT-a wzmacnia siÄ™ mocno także poza samÄ… EuropÄ… – czwartym najwiÄ™kszym rynkiem pod wzglÄ™dem sprzedaży samochodów pozostawaÅ‚a na poczÄ…tku roku Algieria (4 700 sprzedanych samochodów). W Izraelu sprzedaż wzrosÅ‚a o 34,9%, do poziomu 2 100 sprzedanych aut.
– W styczniu i lutym bieżącego roku odnotowaliÅ›my ogromny wzrost sprzedaży. Tempo naszego wzrostu jest nadal wiÄ™ksze niż Å›rednia rynkowa i nieustannie zdobywamy udziaÅ‚y w najważniejszych ze strategicznego punktu widzenia rynkach – podsumowuje Wayne Griffiths, Wiceprezes SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu.