|
» "W nocy najbardziej nie widać ksiÄ™dza..."* |
2006-06-08 |
|
Z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania społeczna Renault Polska, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem bezpieczeństwa dzieci na drogach. Kampania jest elementem programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich", skierowanego do dzieci i młodzieży.
... wiÄ™cej »
|
|
» Zapraszamy serdecznie |
2006-06-08 |
|
W imieniu BP Polska zapraszamy na imprezÄ™ plenerowÄ… w Warszawie organizowanÄ… przez BP Polska, poÅ›wiÄ™conÄ… paliwom BP Ultimate.... wiÄ™cej »
|
|
» Mitsubishi L200 zdobywa najwyższe trofea! |
2006-06-06 |
|
Przedstawiciele Mitsubishi Motors UK odebrali nagrodÄ™ za Najlepszy Pickup Roku 2006 w tegorocznej edycji konkursu Commercial Fleet World Honours. Najnowszy pickup L200 ogÅ‚oszony zostaÅ‚ bezapelacyjnym zwyciÄ™zcÄ… w swojej kategorii nie dajÄ…c żadnych szans ... wiÄ™cej »
|
|
» Suzuki wspólnie z Nissanem |
2006-06-05 |
|
Nissan Motor i Suzuki Motor Corporation poinformowaÅ‚y, o poszerzeniu dotychczasowej współpracy. W chwili obecnej Suzuki dostarcza Nissanowi samochód z segmentu mini, natomiast firma Jatco, Ltd. zwiÄ…zana z Nissanem dostarcza automatyczne skrzynie biegów d... wiÄ™cej »
|
|
» Outlander to strzaÅ‚ w dziesiÄ…tkÄ™! |
2006-06-05 |
|
Biathlonista Tomasz Sikora oddaje kilkanaÅ›cie tysiÄ™cy strzałów rocznie. Jak na medalistÄ™ olimpijskiego i Mistrza Åšwiata przystaÅ‚o, prawie wszystkie z nich trafiajÄ… prosto w cel. Również nowe Mitsubishi Outlander okazaÅ‚o siÄ™ strzaÅ‚em w dziesiÄ…tkÄ™... wiÄ™cej »
|
|
» Cena najważniejsza |
2006-06-02 |
|
Dla niemal poÅ‚owy dorosÅ‚ych Polaków cena byÅ‚a najważniejszym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na wybór marki zakupionego w 2005 roku samochodu - wynika z badania OMNIMAS* przeprowadzonego przez TNS OBOP w lutym 2006 roku.... wiÄ™cej »
|
|