Nowa struktura ma na celu pe艂ne wykorzystanie potencja艂u rynkowego, skonsolidowanie dzia艂a艅 w ramach Grupy oraz zachowanie odr臋bno艣ci i dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.
Maciej Szersze艅ski, dotychczasowy dyrektor finansowy i administracyjny marek Peugeot, Citroën, DS rozszerzy艂 obszar odpowiedzialno艣ci o mark臋 Opel i obj膮艂 stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.
Grzegorz Handzlik, dotychczasowy dyrektor sprzeda偶y marki Opel, zosta艂 dyrektorem marki Opel. Na nowym stanowisku b臋dzie on odpowiedzialny za ca艂o艣膰 dzia艂a艅 marki Opel na polskim rynku.
Pawe艂 Gawryluk, dotychczasowy dyrektor finansowy Opel Poland, obj膮艂 stanowisko dyrektora marki Peugeot. W ramach swoich nowych obowi膮zków b臋dzie odpowiada艂 za ca艂o艣膰 dzia艂a艅 marki Peugeot na polskim rynku.
Sebastian Domeracki, dyrektor marek Citroën & DS b臋dzie kontynuowa艂 prac臋 na dotychczasowym stanowisku, odpowiadaj膮c za ca艂o艣膰 dzia艂a艅 marek Citroën & DS na polskim rynku.
„Nowa struktura Groupe PSA zapewnia jasny podzia艂 obszarów odpowiedzialno艣ci oraz odr臋bno艣膰 i w艂a艣ciwe pozycjonowanie marek Peugeot, Citroën, DS i Opel. Jestem przekonany, 偶e wprowadzone zmiany przyczyni膮 si臋 do dalszego rentownego zwi臋kszania sprzeda偶y wszystkich marek Groupe PSA na polskim rynku” – powiedzia艂 Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.