Wśród wystawców znajdą się liderzy branży m.in. z Polski, Włoch i Turcji. Podczas targowej ekspozycji, zwiedzający będą mogli zobaczyć auta, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania umożliwiające zasilanie alternatywnymi paliwami.
SAMOCHODY KME
Z myślą warsztatach specjalizujących się w montażu samochodowych instalacji gazowych, jak również o kliencie indywidualnym czyli użytkowniku pojazdów oraz przedstawicielach firm z sektora autogazu, firma KME, jako wiodący producent kompleksowych samochodowych instalacji gazowych, ma w planach zaprezentować samochody osobowe z różnych segmentów rynkowych oraz z silnikami o różnej charakterystyce, natomiast jednym mianowniku – będą to pojazdy wyposażone w silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa. I to im zadedykowany jest innowacyjny, uniwersalny system samochodowej instalacji gazowej o nazwie KME NEVO-SKY DIRECT model 2. Różni się on od większości dostępnych systemów tym, że nie jest dedykowany do konkretnych marek pojazdów, dzięki czemu jego wybór nie wymaga podawania kodów silnika.
Przed halą wystawienniczą AFT, w Alei Lipowej będzie można zobaczyć zamontowany sterownik NEVO-SKY DIRECT 2 w samochodzie marki Renault. Ten silnik to nowa jednostka opracowana we współpracy firm RENAULT, MERCEDES, NISSAN, DACIA i MITSUBISHI, która docelowo pojawi się w ofercie wszystkich tych producentów.
Obok będzie można podziwiać zasilane LPG – GMC Sierrę Silnik 5.3 334KM, z zamontowaną prototypową jednostką sterującą 8 cylindrami z rodziny KME NEVO-SKY-DIRECT do obsługi bezpośredniego wtrysku benzyny.
Z kolei na stoisku KME będziemy mieli przyjemność zobaczyć zamontowaną instalację z najnowszej linii NEVO-SKY w samochodach marki Seat oraz Mazda. Ciekawostką jest to, że silnik w jednym z nich jest dwusystemowy co oznacza, że jest w nim zarówno wtrysk pośredni (MPI) jak i bezpośredni (DIRECT). Zwiedzający stoisko będą mieli okazję zobaczyć, że zamontowany sterownik KME obsługuje tą jednostkę bez konieczności montażu 2 instalacji gazowych.W drugim z eksponowanych pojazdów zamontowano wersję sterownika NEVO-SKY DIRECT 2 w wersji RL z emulatorami indukcyjnymi, która zapobiega pojawianiu się błędów związanych z obwodem wtryskiwaczy benzynowych
Obok jednostki sterującej, pod maska pojazdów będzie można zobaczyć reduktory tego samego producenta oraz wtryskiwacze czy tez inne elementy wchodzące w skład samochodowej instalacji gazowej.
SEAT ATECA – stosiko KME
-
Sterownik: KME NEVO-SKY DIRECT MODEL 2 RL
-
Reduktor: KME SILVER S8
-
Wtryskiwacze KME FALCON
-
Panel kierowcy KME DG7 RGB z diodami umożliwiającymi wybór koloru świecenia
-
Silnik w tym samochodzie jest dwusystemowy, co oznacza, że jest w nim zarówno wtrysk pośredni (MPI) jak i bezpośredni (DIRECT). Nasz sterownik obsługuje tą jednostkę bez konieczności montażu 2 instalacji gazowych
-
Samochód ten posiada cyfrowy czujnik ciśnienia wysokiego. Takie samochody wymagają odpowiednich mechanizmów w sterowniku gazowym. Nasza instalacja posiada takie mechanizmy, dzięki czemu zapewnia uniwersalną obsługę samochodów z cyfrowymi czujnikami.
MAZDA 6 ( Sky Active ) – stoisko KME
-
Silnik 2.5 194KM
-
Sterownik: KME NEVO-SKY DIRECT MODEL 2 RL
-
Reduktor: KME SILVER S8
-
Wtryskiwacze KME FALCON
-
Panel kierowcy KME DG7 RGB z diodami umożliwiającymi wybór koloru świecenia
-
Jest to nowa jednostka Mazdy, oferowana od 2018 roku, która pomimo podobnej mocy i pojemności bardzo różni się od starszego 2,5 192KM.
-
Jest to jeden z niewielu współczesnych silników z wtryskiem bezpośrednim, w którym nie użyto turbosprężarki
-
Samochód potrafi w czasie jazdy wyłączyć połowę swoich cylindrów i pracować tylko na 2 w celu zaoszczędzenia paliwa. Nasza instalacja potrafi poprawnie obsługiwać samochody, które działają w ten sposób.
RENAULT MEGANE w Alei Lipowej
-
Silnik 1,33 115KM
-
Sterownik: KME NEVO-SKY DIRECT MODEL 2 RL
-
Reduktor: KME TUR
-
Wtryskiwacze KME FALCON
-
Panel kierowcy KME DG7 RGB z diodami umożliwiającymi wybór koloru świecenia
-
Ten silnik to nowa jednostka opracowana we współpracy firm RENAULT, MERCEDES, NISSAN, DACIA i MITSUBISHI, która docelowo pojawi się w ofercie wszystkich tych producentów
GMC SIERRA w Alei Lipowej
-
Silnik 5.3 334KM
-
Sterownik KME NEVO-SKY-DIRECT 8 cylindrowy wersja prototypowa
-
Reduktor KME GOLD GT
-
Wtryski BARRACUDA
-
Panel Kierowcy DG5 okrągły
-
Jeden z popularniejszych silników produkowanych na rynek amerykański
-
Prototypowa jednostka sterująca 8 cylindrami z rodziny KME NEVO-SKY-DIRECT do obsługi bezpośredniego wtrysku benzyny.
Auta w Alei Lipowej: Renault Megane, oraz GMC, Auta na stoisku: Seat Ateca, Mazdda
SAMOCHÓD LANDIRENZO
FORD MONDEO 1,5 l EcoBoost, 160 KM z zamontowaną instalacją Landirenzo Omegas Direct.
Opis systemu:
LANDIRENZO OMEGAS DIRECT stanowi nową ewolucję konwencjonalnego systemu sekwencyjnego wtrysku gazu. Został zaprojektowany do przekształcania silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zaawansowana technologia pozwala systemowi Omegas Direct zapewnić wysoką wydajność przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności silnika przez lata. Wtryskiwacze najnowszej generacji zapewniają dokładne dozowanie paliwa w celu optymalizacji spalania. System Omegas Direct LPG współdziała z systemem benzynowym i oferuje połączenia OBDII. Omegas Direct jest dostępny w kilku różnych wersjach, aby przystosować się do pojazdów o różnych pojemnościach, w tym silników turbo.
SAMOCHÓD FIRMY ALEX
ALEX Sp. z o.o. podczas targów Alternative Fuels Technology w Alei Lipowej zaprezentuje auto Kia Ceed 1.6 GDI z instalacją autogazu IDEA - systemem dedykowanym do aut z bezpośrednim wtryskiem paliwa. ALEX IDEA to sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej do silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Nowoczesne rozwiązania, które zastosowano w IDEI umożliwiają konwersję większości popularnych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - system można zaadaptować praktycznie do wszystkich aut wyposażonych we wtryskiwacze elektromagnetyczne.
IDEA wyróżnia się ponadprzeciętną oszczędnością paliwa używanego do chłodzenia i smarowania wtryskiwaczy benzynowych. Specjalnie opracowany algorytm sterujący IDEA zużywa tylko około 5% do 10% benzyny, podczas gdy inne instalacje tego typu dostępne na rynku wymagają dotrysku blisko 20-30% paliwa. Ponadto system jest w stanie obliczyć dokładne zużycie benzyny w każdym zakresie pracy silnika, co pozwala na zoptymalizowanie dotrysku benzyny pod kątem indywidualnego sposobu jazdy kierowcy. System IDEA został wyróżniony w konkursie Produkt Roku 2018 organizowanym przez czasopismo AutoEXPERT.