ZasÅ‚yszane na padoku…
Kenneth HANSEN, szef zespołu
Z torem, na którym wystÄ…pimy, wiążę wiele osobistych wspomnieÅ„. PrzeżyÅ‚em tam zarówno chwile sportowej radoÅ›ci, jak i gorzkie porażki. MyÅ›lÄ™, że trasa ta powinna dobrze odpowiadać naszym samochodom. Jestem bardzo ciekaw, jakie miejsca zajmiemy. Jest pewien czynnik, który może pomieszać karty w grze – mam na myÅ›li nagÅ‚e zmiany pogody. JesteÅ›my jednak na to przygotowani i mamy nadziejÄ™ wywalczyć wreszcie zwyciÄ™stwo, które wymknęło nam siÄ™ w Mettet.
Sébastien LOEB (PEUGEOT 208 WRX z numerem startowym 9)
Bardzo lubiÄ™ tor w Lydden Hill. Jest to dość szybka trasa, z potężnym driftem na pierwszym zakrÄ™cie szutrowej partii. Wychodzi siÄ™ z niego szybko, ale po chwili nastÄ™puje mocne hamowanie. CaÅ‚a konfiguracja toru skÅ‚ada siÄ™ na przyjemne prowadzenie auta. Mam nadziejÄ™ na rewanż po weekendzie w Belgii, z którego wyniku nie mogÄ™ być zadowolony.
Timmy HANSEN (PEUGEOT 208 WRX z numerem startowym 21)
Lydden Hill należy do moich ulubionych obiektów. Od kiedy przeszedÅ‚em z wyÅ›cigów torowych do rallycrossu, wÅ‚aÅ›nie ten tor jest miejscem, które doskonale pasuje do mojego stylu jazdy. Szczególnie podobajÄ… mi siÄ™ późne i mocne hamowania. Co wiÄ™cej, na Lydden Hill rozegraÅ‚em – jako peÅ‚noetatowy kierowca rallycrossowy – mój pierwszy wystÄ™p. Zawsze czujÄ™ siÄ™ tam pewnie i jestem szybki, ale z drugiej strony, jeszcze ani razu nie wygraÅ‚em na tym torze. Bardzo chciaÅ‚bym za kilka dni nadrobić ten brak, szczególnie po tym, jak dwa tygodnie temu o wÅ‚os ominęło mnie zwyciÄ™stwo w wyÅ›cigu.