„Nissan City Hub postawi konsumentów w centrum naszej wizji sprzedaży jutra..., a wszystko to w czasie, gdy bÄ™dÄ… oni robić swoje normalne zakupy” – powiedziaÅ‚ Leon Dorssers, wiceprezes korporacyjny Nissan Motor Co., Ltd. ds. globalnej sprzedaży i sprzedaży detalicznej. „Otwarcie Nissan City Hub stanowi nowy krok w naszej globalnej strategii handlowej, wykorzystujÄ…cej e‑commerce i nowe technologie mobilne w celu poprawy doÅ›wiadczeÅ„ klientów zarówno w Internecie, jak i poza nim.”
Ken Ramirez, starszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nissan Europe, dodaÅ‚: „PodążajÄ…c za zmieniajÄ…cymi siÄ™ potrzebami dzisiejszych klientów, z dumÄ… uruchamiamy w Paryżu pierwszy w historii Nissan City Hub. WykorzystujÄ…c nowe technologie i narzÄ™dzia, Nissan City Hub zapewnia wyjÄ…tkowÄ…, kompleksowÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta i pÅ‚ynne przejÅ›cie ze Å›wiata online do offline”.
Nowa koncepcja sieci dystrybucji
WedÅ‚ug badania Bain & Company 2017, w 50% przypadków zakup samochodu rozpoczyna siÄ™ w Internecie, a 60% konsumentów wybiera markÄ™, model i cenÄ™ jeszcze przed przyjÅ›ciem do salonu. Aby dostosować siÄ™ do nowych wymagaÅ„ i nawyków konsumentów, kierunek rozwoju przyszÅ‚ej strategii dystrybucji detalicznej Nissana jest gÅ‚Ä™boko osadzony w nowym, ujednoliconym, zintegrowanym modelu, który wykorzystuje zarówno lokalnÄ… wiedzÄ™, jak i silnÄ… pozycjÄ™ dealerów z nowymi możliwoÅ›ciami stworzonymi dziÄ™ki technologii cyfrowej.
Celem nowatorskiej koncepcji sieci dystrybucji jest tworzenie najlepszego w branży doÅ›wiadczenia klienta i wykraczanie poza oczekiwania konsumentów dziÄ™ki ulepszonemu ekosystemowi dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych online i offline w nowych formatach i technologiach, przekazujÄ…c klientom peÅ‚nÄ… kontrolÄ™ nad procesem zakupu i wsparcie za poÅ›rednictwem ekspertów ds. produktów i partnerów handlowych.
Jest to nurt, w który dynamicznie wÅ‚Ä…czyÅ‚ siÄ™ dealer Nissana – Groupe Altaïr w Nissan City Hub: „Jest to naturalny proces ewolucji w branży – wykorzystywanie nowych możliwoÅ›ci i technologii, aby zapewnić lepszÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta, a jednoczeÅ›nie zastosować nowatorskie podejÅ›cie do konwencjonalnego modelu dealerskiego. Nie zastÄ™puje ono tradycyjnych możliwoÅ›ci, ale daje klientom caÅ‚kiem inne doÅ›wiadczenia”.
Tworzenie emocjonującego doświadczenia dzięki Nissan Intelligent Mobility
Nissan City Hub w centrum handlowym Vélizy 2 zapewnia rewolucyjne, nowe podejÅ›cie, które Å‚Ä…czy w sobie cyfrowy ekosystem z atrakcyjnym sklepem koncepcyjnym. OferujÄ…c zupeÅ‚nie nowe doÅ›wiadczenia dla klientów, unikalne w branży motoryzacyjnej, Nissan City Hub jest tÄ™tniÄ…cym życiem obiektem o dużych ambicjach: 88 m2 powierzchni ekranów i wyÅ›wietlaczy, 5 miejsc do przekazywania samochodów do jazd testowych i planowana rozbudowa po jesieni 2019 roku.
Nowe rozwiÄ…zania z zakresu e-commerce oferowane konsumentom w Nissan City Hub zostaÅ‚y opracowane tak, aby zapewnić Å‚atwość użytkowania i szerokie możliwoÅ›ci personalizacji oraz wygodnego zakupu samochodów bezpoÅ›rednio w trybie online. Wystarczy kilka kliknięć – jeszcze nigdy zakup modelu LEAF czy Qashqai nie byÅ‚ tak prosty! Klientów witajÄ… ambasadorowie Nissan Intelligent Mobility – doradcy klienta z szerokim doÅ›wiadczeniem w dziedzinie sztuk kreatywnych, muzyki i nowych technologii, którzy kierujÄ… nowym doÅ›wiadczeniem klienta.
Centralne miejsce zajmuje Nissan Intelligent Mobility dziÄ™ki swojej ikonie, Nissanowi LEAF, najlepiej sprzedajÄ…cemu siÄ™ samochodowi elektrycznemu w Europie, oraz nowym technologiom, takim jak ProPILOT, które dajÄ… kierowcy wiÄ™kszÄ… pewność podczas jazdy.
Po planowanej rozbudowie, Nissan City Hub bÄ™dzie również okazjÄ… dla konsumentów do odkrycia xStorage Home, innowacyjnego rozwiÄ…zania do magazynowania energii, które wykorzystuje nowe lub używane akumulatory z samochodów elektrycznych Nissana, oraz pierwszej we Francji sieci szybkiego Å‚adowania pojazdów elektrycznych.
W dalszej kolejnoÅ›ci, klienci Nissan City Hub bÄ™dÄ… mieli możliwość odbioru swoich samochodów bezpoÅ›rednio w Vélizy lub w innym salonie Groupe Altaïr, a nawet we wÅ‚asnym domu.
Ten nowy filar przyszÅ‚ej strategii dystrybucji detalicznej koncernu Nissan wyznacza kierunek ekspansji nowej, unikatowej wizji sprzedaży, która bÄ™dzie realizowana także w innych metropoliach, takich jak Berlin, Tokio czy Szanghaj.