W tym okresie wskaźnik rentowności sprzedaży wyniósł 5,9%. Tak doskonałe wyniki były w dużej mierze zasługą efektywności MMC w regionie europejskim, obejmującym 34 rynki, na których obecna jest firma Mitsubishi Motors Europe, a także Rosję, Ukrainę i Kazachstan.
Po trzech latach strat, w roku podatkowym 2013 osiągnięto w tym regionie dochód z działalności operacyjnej na poziomie 37,2 miliarda jenów, co uczyniło Europę drugim po Azji najbardziej rentownym regionem dla MMC. Sukces był zasługą:
- udanego wprowadzenia na rynek europejskinowego Outlandera PHEV - na dzień 31 marca 2014 (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy) firma Mitsubishi Motors zebrała łącznie 19 100 zamówień na ten model.
- wzrostu wolumenu sprzedaży w stosunku rok do roku spotęgowanego przez:
- wprowadzenie nowych/odnowionych modeli,
- zmniejszenie problemów ekonomicznych w strefie euro,
- skorygowanie wysokiej wartości jena.
Łącznie w omawianym okresie sprzedano 202 000 aut** (wobec 181 000 w roku podatkowym 2012 / + 11%), co przekłada się na sprzedaż netto o wartości 484,3 miliarda jenów.
W roku podatkowym 2014 (od 1 kwietnia 2014 do 31 marca 2015) firma MMC szacuje, iż sprzedaż w Europie ukształtuje się na poziomie 225 000 egzemplarzy (o 11 % więcej, niż w roku podatkowym 2013), a zysk operacyjny wyniesie 48 miliardów jenów.
*Państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej i Azja Północna (z wyłączeniem Japonii)
**MME34: 111 000 sztuk, Rosja + Ukraina + Kazachstan: 91 000 sztuk