Steve Fowler, redaktor naczelny Auto Express, wyjaśnił: "Niezależnie od tego, czy chodzi o pracę w terenie czy o radość z jazdy, Mitsubishi L200 stanowi świetne połączenie tych cech, które czynią go godnym laureatem nagrody. Poza swoimi umiejętnościami „konia roboczego”, podoba nam się doskonały napęd 4x4, mocny silnik i dobre prowadzenie, oraz wyposażenie w wiele luksusowych dodatków. Jest to ciężki rok dla pick-upów, a mimo tego L200 nadal jest na szczycie ".
Mike Thomas, Dyrektor Generalny ds. Planowania Produktów i Innowacji, Mitsubishi Motors w Wielkiej Brytanii, powiedział: "Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymania tej nagrody już trzeci rok z rzędu. Model L200 uosabia markę Mitsubishi – jest przykładem naszego dziedzictwa w technologii napędu na cztery koła, wyjątkowej wytrzymałości i doskonałego prowadzenia na zwykłych drogach i warunkach terenowych. Bardzo cieszymy się, że magazyn Auto Express przyznał naszemu modelowi najwyższą nagrodę w segmencie pojazdów, który charakteryzuje znacznym wzrostem sprzedaży i jest bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek przedtem."
Coroczny ranking magazynu „Auto Express” obejmuje 29 kategorii, a dziennikarze przyznają nagrody za największe osiągnięcia na rynku motoryzacyjnym w roku. „Auto Express” jest wiodącym brytyjskim tytułem motoryzacyjnym zarówno w wersji online, jak i drukowanej. Dziennikarze testują i sprawdzają ponad 1000 samochodów rocznie - więcej niż jakiekolwiek inne pismo - a stronę www „Auto Express” odwiedza do czterech milionów użytkowników miesięcznie.
Mitsubishi L200 jest liderem pod względem popularności modeli Mitsubishi Motors w Wielkiej Brytanii od ponad 10 lat, cały czas będąc na czele swojego segmentu. Pod koniec maja sprzedaż L200 wzrosła ponad 35 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Nowy model Mitsubishi L200 jest dostępny w Europie w wersjach z pojedynczą, klubową i podwójną kabiną. Najnowsze wyróżnienie „Auto Express” jest kolejnym na liście wielu nagród, które Mitsubishi L200 piątej generacji zdobyło od momentu wprowadzenia na rynek.