Cena podstawowej wersji 1,8 i-VTEC (Comfort) z manualnÄ… skrzyniÄ… biegów wynosi 81 400 zÅ‚ - to o 4 700 zÅ‚ wiÄ™cej, niż w przypadku 5-drzwiowego Civica. Z kolei bazowa odmiana z wysokoprężnym silnikiem 1,6 l i-DTEC zostaÅ‚a wyceniona na 87 500 zÅ‚. Należy jednoczeÅ›nie zaznaczyć, iż w przypadku diesla producent na samym dole cennika umieÅ›ciÅ‚ skromnie wyposażonÄ… odmianÄ™ S. Bardziej pożądana wersja Comfort to już wydatek 92 700 zÅ‚. DopÅ‚ata do automatycznej skrzyni biegów, oferowanej wyÅ‚Ä…cznie w poÅ‚Ä…czeniu z silnikiem benzynowym, wynosi 4 000 zÅ‚.
Na polskim rynku bÄ™dÄ… również oferowane dwa pakiety nowoczesnych systemów bezpieczeÅ„stwa. Wersje Sport, Lifestyle i Executive można uzupeÅ‚nić o tzw. „Pakiet 1” (3 800 zÅ‚), w którego skÅ‚ad wchodzÄ…: system aktywnego hamowania w ruchu miejskim, system monitorowania “martwego pola”, system automatycznych Å›wiateÅ‚ drogowych, system ostrzegania przed kolizjÄ…, system rozpoznawania znaków drogowych, system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu oraz system ostrzegania o zbliżajÄ…cym siÄ™ pojeździe podczas cofania.
„Pakiet 2” (9 900 zÅ‚) obejmuje wszystkie technologie oferowane w „Pakiecie 1” (z wyÅ‚Ä…czeniem systemu aktywnego hamowania w ruchu miejskim) i dodatkowo tempomat adaptacyjny oraz system ograniczajÄ…cy skutki kolizji CMBS. Można go zainstalować jedynie w najbogatszej odmianie Executive.
Cennik i wyposażenie w zakładce MEDIA (dla zalogowanych)
Nasze wrażenia z jazd testowych tutaj.
Wywiad z Shaunem Stevensem, liderem projektu Civic Tourer tutaj.