Za bezproblemową eksploatację zadba domowa ładowarka (wallbox) polskiej firmy Enelion, która dodawana jest do każdego samochodu za symboliczną złotówkę, by klienci mogli w najkorzystniejszy i najszybszy sposób uzupełniać energię podczas ładowania samochodu w domu. Przy użyciu ładowarki Stilo Mazda MX-30 ładuje się od 20 do 80% w około 3 h. Oprócz tego pierwszą elektryczną Mazdę można sfinansować wybierając atrakcyjną ofertę kredytu lub leasingu przygotowaną przez Mazda Finance.
Kredyt Mazda Wygodna Rata z oprocentowaniem nominalnym 2,13% pozwala na bardzo korzystną kalkulację miesięcznej raty w wysokości od 815 zł brutto/mies. dla wersji wyposażenia Kai przy założeniu 36-miesięcznego okresu finansowania oraz wpłacie własnej klienta na poziomie 30% [1].
Bardzo atrakcyjnie skalkulowana została też oferta leasingu Mazda SkyPremium, dostępna zarówno w wariancie podstawowym, jak i z pakietem serwisowym w wersji standard lub rozszerzonym, pozwalająca na użytkowanie samochodu przy miesięcznej racie w wysokości od 965 zł netto/mies. dla wersji wyposażenia Kai przy założeniu 48-miesięcznego okresu użytkowania, przy przebiegu do 15 000 km rocznie i wpłacie własnej w wysokości 30% wartości pojazdu [2]. Dodatkowo istnieje możliwość odroczenia trzech pierwszych rat.
W przypadku promocyjnego kredytu klient może zdecydować o wysokości wpłaty własnej w zakresie 0-30% i czasie trwania umowy od 36 do 48 miesięcy, w przypadku leasingu również możliwa jest wpłata własna w wysokości 0-30% i wybór umowy na 24, 36 lub 48 miesięcy.
„Niezwykle atrakcyjna oferta finansowania Mazdy MX-30, która już w standardzie wersji KAI posiada bardzo bogate wyposażenie, pozwoli naszym klientom w pełni wykorzystać unikatowy charakter i własności pojazdu elektrycznego za mniej niż 1000 zł miesięcznie, a koszt przejazdu 100 km przy wykorzystaniu domowej ładowarki wallbox i wyborze najtańszej taryfy za energię elektryczną nie przekroczy 10 zł.” – zauważa Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.
„W Maździe mamy ambicję wzbogacać życie ludzi o radość czerpaną z posiadania i prowadzenia samochodu. Pamiętamy też o ułatwieniach w zakresie finansowania samochodu, a nasze nowe produkty dla Mazdy MX-30, w szczególności leasing z wysoką wartością rezydualną, dopasowane są do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów, tak jak zmieniają się trendy w motoryzacji.” – dodaje Nowak.
Kompaktowy SUV MX-30 wprowadza do oferty Mazdy nową technologię napędu elektrycznego, nazwaną e–Skyactiv. Dzięki maksymalnej mocy systemu wynoszącej 107 kW/145 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu 270,9 Nm, napędzana na przednie koła Mazda MX-30 może przyśpieszać od 0 do 100 km/h w 9,7 sekundy i rozwinąć prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 140 km/h.
Przy zużyciu energii na poziomie 19 kWh/100 km (emisjach CO2 0 g/km wg normy WLTP w cyklu mieszanym)[3], akumulator litowo-jonowy o pojemności 35,5 kWh zapewnia modelowi MX-30 zasięg 262 km w cyklu miejskim i 200 km w cyklu mieszanym (wg normy WLTP), co znacznie przekracza średnie dzienne zapotrzebowanie klientów europejskich wynoszące 48 kilometrów.[4]
Już w standardowym wyposażeniu podstawowej wersji KAI Mazda MX-30 oferuje takie rozwiązania jak: reflektory LED, aktywny tempomat, kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania, nawigacja satelitarna z kolorowym ekranem o przekątnej 8,8 cala, system Apple Car Play i Android Auto, 18-calowe felgi z lekkich stopów oraz rozszerzony pakiet systemów bezpieczeństwa i-Activsense. Pierwsze samochody pojawią się u polskich dealerów Mazdy jeszcze przed końcem września.
[1] Wyliczenie wysokości raty kredytu jest przykładowe i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
[2] Wyliczenie wysokości raty leasingu dla przedsiębiorcy jest przykładowe i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
[3] Pojazdy są homologowane zgodnie z procedurą zatwierdzenia WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure – światowa zharmonizowana procedura testów pojazdów lekkich; Rozporządzenie (UE) 1151 / 2017; Rozporządzenie (UE) 2007/715).
[4] Na potrzeby tego badania firma Ipsos MORI na zlecenie Mazdy przeprowadziła w marcu 2019 r. ankietę na reprezentatywnej próbie 12072 dorosłych osób w wieku typowym dla kierowców, z wybranych rynków europejskich (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wlk. Brytanii i Włoch).