W styczniu br. Peugeot sprzedaÅ‚ w Polsce 1 953 sztuk samochodów, odnotowujÄ…c 6,54 % udziaÅ‚u w rynku i tym samym zajÄ…Å‚ 4. pozycjÄ™ w rankingu najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ marek w Polsce. W segmencie samochodów dostawczych marka uplasowaÅ‚a siÄ™ na pozycji lidera z imponujÄ…cym wynikiem 835 zarejestrowanych pojazdów i udziaÅ‚em w rynku na poziomie 24,14 % To jeden z najlepszych wyników handlowych Peugeot w 20-letniej historii marki w Polsce!
Ten niewÄ…tpliwy sukces handlowy marki zwiÄ…zany jest przede wszystkim z rosnÄ…cÄ… popularnoÅ›ciÄ… wprowadzonego na rynek w maju Peugeot 208. W styczniu tego roku zostaÅ‚o zebranych 535 zamówieÅ„, co jest najlepszym wynikiem w historii tego modelu w Polsce. To najpopularniejszy obecnie przedstawiciel rodziny Peugeot wÅ›ród oferowanych na rynku samochodów osobowych.
Bardzo obiecujÄ…co zapowiada siÄ™ również debiut rynkowy Peugeot 301. W styczniu, jeszcze przed rozpoczÄ™ciem kampanii promujÄ…cej nowy model w mediach, zamówionych zostaÅ‚o aż 255 sztuk!
Kolejnym kluczowym elementem, który zÅ‚ożyÅ‚ siÄ™ na rekordowy wynik sprzedaży w minionym miesiÄ…cu, byÅ‚a realizacja pierwszej dostawy samochodów dla Poczty Polskiej, w ramach kontraktu na Å‚Ä…cznÄ… liczbÄ™ 1228 samochodów dostawczych (modeli Partner i Boxer). W styczniu zostaÅ‚o dostarczonych ponad 500 aut z tej puli.
Guillaume Ducrest, Dyrektor Peugeot Polska: „208 na dobre zadomowiÅ‚ siÄ™ na polskim rynku i godnie kontynuuje tradycje swoich poprzedników z legendarnej linii „2”. W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi siÄ™ wyjÄ…tkowa odmiana tego modelu – sportowe GTi – co z pewnoÅ›ciÄ… przyciÄ…gnie zainteresowanie nowych klientów, lubiÄ…cych bardziej dynamicznÄ… jazdÄ™. JeÅ›li chodzi o nowego przedstawiciela rodziny Peugeot – 301 – to produkt doskonale wpisujÄ…cy siÄ™ w polskie realia. JesteÅ›my przekonani o jego wysokim potencjale handlowym, szczególnie że kampania promujÄ…ca dopiero siÄ™ rozpoczęła, wiÄ™c zainteresowanie klientów tym modelem naturalnie wzroÅ›nie.”