W 2015 r. do wyÅ›cigu stanęły dwa egzemplarze BMW Z4 GTLM, które dla uczczenia 40. rocznicy oznaczono takimi samymi numerami startowymi, jak ich wielkie poprzedniczki w roku 1975: 24 i 25. Auto z numerem 25 przekroczyÅ‚o liniÄ™ mety tegorocznego maratonu 24 h Daytona jako drugie, a z numerem 24 – jako czwarte.
Za kierownicÄ… numeru 25 zmieniali siÄ™ Bill Auberlen (US), Augusto Farfus (BR), Bruno Spengler (CA) i Dirk Werner (DE). W ciÄ…gu 24 godzin pokonali razem 725 okrążeÅ„ tego mierzÄ…cego 3,56 mili toru obejmujÄ…cego 12 zakrÄ™tów. Werner, który prowadziÅ‚ auto w chwili finiszu, minÄ…Å‚ liniÄ™ mety w zaledwie 0,478 s za zwyciÄ™skÄ… Corvette z numerem startowym 3. Druga zaÅ‚oga BMW Team RLL, John Edwards (US), Jens Klingmann (DE), Lucas Luhr (DE) i Graham Rahal (US) pokonaÅ‚a o 24 okrążenia mniej potem, jak kolizja w 9. godzinie wyÅ›cigu odebraÅ‚a im aż 29 okrążeÅ„.
W poprzednim sezonie zespóÅ‚ BMW Team RLL ukoÅ„czyÅ‚ otwierajÄ…cy sezon USCC wyÅ›cig w Daytona na tych samych miejscach i po kolejnym miejscu na podium w nastÄ™pnym wyÅ›cigu (Sebring/USA) przez caÅ‚y poczÄ…tek sezonu prowadziÅ‚ w klasyfikacji generalnej.
Wypowiedzi po wyścigu:
Jens Marquardt (dyrektor BMW Motorsport)
„Przez ostatnie 10 minut napiÄ™cie rzeczywiÅ›cie siÄ™gaÅ‚o szczytu… Fantastyczny wyÅ›cig i Å›wietny wynik. Jasne, że byÅ‚bym zachwycony, gdybyÅ›my wygrali, ale 2. i 4. miejsce to znakomity poczÄ…tek sezonu i Å›wietny prezent na 40. rocznicÄ™ startów BMW Motorsport w Ameryce PóÅ‚nocnej. Ogromne gratulacje dla wszystkich – tu i w Monachium – za osiÄ…gniÄ™cie w ciÄ…gu zimowej przerwy wyższej prÄ™dkoÅ›ci maksymalnej, czego nam poprzednio brakowaÅ‚o. Jeszcze nie zrealizowaliÅ›my wszystkich zaÅ‚ożeÅ„, ale chÅ‚opcy w kokpitach dostali coÅ›, co pozwala im na walkÄ™ o zwyciÄ™stwo.”
Bobby Rahal (szef zespołu BMW Team RLL)
„Wszyscy kierowcy wykonali znakomitÄ… robotÄ™. PrawdÄ™ mówiÄ…c, zrealizowali wszystkie wytyczne, jakie im daliÅ›my. JesteÅ›my coraz bliżej celu. Może nastÄ™pnym razem wygramy w Daytona.”
Również kierowcy wyrażali najwyższe uznanie dla mechaników i konstruktorów, chwalili znakomitÄ… wspóÅ‚pracÄ™ i samochody, które faktycznie w ciÄ…gu zimowej przerwy dopracowano.