Ten 47-letni inżynier mechanik jest obecnie Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w spóÅ‚ce joint venture BMW Brilliance z siedzibÄ… w Chinach. Kariera Petera van Binsbergena w BMW Group rozpoczęła siÄ™ ponad 20 lat temu, kiedy to na kierowniczych stanowiskach odpowiadaÅ‚ za planowanie produktów, marketing i sprzedaż w BMW RPA. NastÄ™pnie przeniósÅ‚ siÄ™ do BMW w Japonii, gdzie byÅ‚ Dyrektorem Marketingu, a stamtÄ…d do centrali BMW w Monachium, gdzie kierowaÅ‚ dziaÅ‚em odpowiedzialnym za rozwój kanaÅ‚ów sprzedaży oraz programem BMW Group o nazwie „Future Retail”.
Do Chin przeniesie siÄ™ Jochen Goller, gdzie w nowej roli bÄ™dzie odpowiadaÅ‚ za sprzedaż i marketing w spóÅ‚ce joint venture BMW Brilliance. 48-letni Goller kierowaÅ‚ markÄ… MINI od roku 2013 i ma już doÅ›wiadczenie na chiÅ„skim rynku. W trakcie swojej 15-letniej kariery w BMW Group byÅ‚ już Dyrektorem Marketingu w BMW Chiny. NastÄ™pnie wróciÅ‚ do Europy, gdzie odpowiadaÅ‚ za markÄ™ MINI w Wielkiej Brytanii i Irlandii, zanim objÄ…Å‚ swoje obecne stanowisko.
Od 1 marca 2015 r. za markÄ™ MINI odpowiadaÅ‚ bÄ™dzie Sebastian Mackensen. Mackensen (43 lata) doÅ‚Ä…czyÅ‚ do BMW Group w październiku 2013 r. jako Dyrektor Sprzedaży MINI. Po ukoÅ„czeniu studiów menedżerskich zdobyÅ‚ duże doÅ›wiadczenie w sprzedaży samochodów klasy premium w Niemczech i innych krajach.
Od 1 marca 2015 r. za rynki importowe BMW Group odpowiadać będzie Bernard Kuhnt. Ten 47-latek odpowiadał dotąd za sprzedaż w Jaguar Land Rover na Europę i ma wieloletnie doświadczenie w światowej branży motoryzacyjnej. Na swoim nowym stanowisku odpowiadać będzie za sprzedaż BMW Group w ponad 80 krajach.
W centralnym dziale marketingu Uwe Dreher zostanie od 1 kwietnia 2015 r. Dyrektorem Marketingu marki BMW oraz submarek BMW M i BMW i. 40-letni Dreher odpowiada obecnie za Marketing BMW w Wielkiej Brytanii; przedtem zajmował się komunikacją marketingową w ramach wprowadzenia na rynek submarki BMW i oraz modelu BMW i3.