FB FB Twitter Twitter
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Do grupy Moto Target należą witryny:

MotoTarget

• MotoTabu

• MotoTÅ‚umaczenia

• Klub elektromobilnych

• Satyrek


Statystyki odwiedzin serwisu
Volvo najbardziej innowacyjną technologicznie marką aut według J. D. Power
  Dodano: 2020-09-01
Wyświetlono: 1220 razy
Volvo najbardziej innowacyjną technologicznie marką aut według J. D. Power
WiodÄ…ca firma badawcza J.D. Power przeprowadziÅ‚a ankietÄ™ wÅ›ród 80 000 nabywców nowych aut w USA i na podstawie ich odpowiedzi wyÅ‚oniÅ‚a najbardziej innowacyjnÄ… technologicznie markÄ™ branży samochodowej. Jest niÄ……Volvo Cars!
foto © Volvo

 

Volvo Cars od kilku lat mocno inwestuje w rozwój nowych technologii. SÄ… to systemy bezpieczeÅ„stwa wspomagajÄ…ce kierowcÄ™, ale także systemy informacyjno-rozrywkowe oraz wszelkie inne funkcje, które jeszcze niedawno byÅ‚y dostÄ™pne jedynie w smartfonach. Dzisiaj każdy nasz samochód ma setki elektronicznych udogodnieÅ„. Za pomocÄ… aplikacji Volvo On Call można zdalnie sprawdzić lokalizacjÄ™ naszego auta, uruchomić silnik, czy przesÅ‚ać docelowy punkt podróży bezpoÅ›rednio do nawigacji samochodu. Mamy też technologie uÅ‚atwiajÄ…ce parkowanie w najciaÅ›niejszych miejscach, a także funkcje zapobiegajÄ…ce zderzeniom w sytuacjach, które zdawaÅ‚y siÄ™ beznadziejne. I to my kilka lat temu oÅ›wiadczyliÅ›my, że mnożenie fizycznych przycisków na desce rozdzielczej jest drogÄ… donikÄ…d. PostawiliÅ›my na duży, centralny ekran dotykowy o orientacji pionowej, przypominajÄ…cy markowy tablet.

 

Wszystkie te starania nie przeszÅ‚y bez echa. Firma J.D. Power, badajÄ…ca rynek aut, opublikowaÅ‚a raport US Tech Experience Index. PowstaÅ‚ na podstawie ankiet zerbanych od ponad 80 000 kierowców w Stanach Zjednoczonych. Oceniali swoje doÅ›wiadczenia z nowymi technologiami w samochodach. Aby badanie byÅ‚o Å›wieże i miarodajne, pod uwagÄ™ brano opiniÄ™ nabywców aut z bieżącego roku modelowego, czyli 2020.

 

Ranking wygraÅ‚o Volvo osiÄ…gajÄ…c wynik 617 punktów na 1000 możliwych. Na drugim miejscu znalazÅ‚a siÄ™ niemiecka marka premium z wynikiem 583 punkty. AmerykaÅ„ski producent aut elektrycznych nie zostaÅ‚ zakwalifikowany do badania ze wzglÄ™dów formalnych, ale podano także jego wynik – 593 punkty, czyli mniej niż Volvo.

 

Kristin Kolodge, przedstawiciel J.D. Power, powiedziaÅ‚, że nowe technologie pozostajÄ… gÅ‚ównym czynnikiem decydujÄ…cym o zakupie okreÅ›lonego auta. Jednak dla producentów samochodów niezwykle ważne jest zaoferowanie takich funkcji, które wÅ‚aÅ›ciciele uznajÄ… za intuicyjne i niezawodne. DoÅ›wiadczenie użytkownika decyduje o tym, czy z okreÅ›lonej funkcji technologicznej bÄ™dzie korzystaÅ‚, czy siÄ™ zniechÄ™ci i zaprzestanie z niej korzystać.

 

Badanie dostarczyÅ‚o również innych ciekawych spostrzeżeÅ„. Na przykÅ‚ad wielu wÅ‚aÅ›cicieli ciepÅ‚o wypowiadaÅ‚o siÄ™ na temat kreatywnego wykorzystania technologii kamer – w tym naszego asystenta parkowania 360 °. OdpowiadaÅ‚o im także sterowanie gestami we wnÄ™trzu, zamiast używania przycisków lub ekranów dotykowych.

 

Więcej informacji na temat badania i metodologii J.D. Power można znaleźć tutaj.



Źródło: Volvo Car Poland, Mototarget.pl

 PisaliÅ›my również
» Arkadiusz NowiÅ„ski zostaje Senior Vice Presidentem Volvo Cars
» Wyniki badaÅ„ dotyczÄ…cych przywilejów dla użytkowników samochodów elektrycznych: co trzeci Polak byÅ‚by gotów za nie pÅ‚acić.
 Inne artykuÅ‚y
Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted.