Kampania opiera siÄ™ o zaÅ‚ożenie, iż „istniejÄ… testy oraz testy przeprowadzane przez HondÄ™”, co ma pokazać ogrom pracy, jakÄ… firma wkÅ‚ada w testowanie swoich samochodów, a w szczególnoÅ›ci modelu Civic.
Jeden z takich wnikliwych testów jest wykonywany w specjalnej komorze klimatycznej, która znajduje siÄ™ w europejskiej fabryce Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Europejskie modele Hondy (Civic, CR-V i Jazz) sÄ… tu sprawdzane w ekstremalnych temperaturach wahajÄ…cych siÄ™ od -30°C do +80°C.
30-sekundowy film pokazuje zróżnicowane warunki, w których sprawdzana jest Honda Civic - samochód pokryty lodem powoli odmarza, aby z przenikliwego zimna znaleźć siÄ™ w skrajnym upale.
Z prowadzonych przez Google badaÅ„ nad zachowaniami klientów wynika, że cechy Å›wiadczÄ…ce o wytrzymaÅ‚oÅ›ci pojazdu, majÄ… duży wpÅ‚yw na podjÄ™cie ostatecznej decyzji o zakupie nowego auta. To bardzo ważny element na etapie zbierania informacji o danym modelu i porównywania go z konkurentami. Celem kampanii jest pokazanie atrakcyjnej stylizacji Civica i podkreÅ›lenie wysokiego poziomu bezpieczeÅ„stwa i niezawodnoÅ›ci tego auta.
Kampania rozpocznie siÄ™ od wyemitowania 30-sekundowego filmu, którego przekaz umocni 10-sekundowy klip internetowy oraz materiaÅ‚ reklamowy w prasie. Reklama w mediach bÄ™dzie zawieraÅ‚a interaktywnÄ… wersjÄ™ filmu, pozwalajÄ…c użytkownikom na zmianÄ™ temperatury otoczenia, a tym samym na zaobserwowanie zmieniajÄ…cych siÄ™ warunków.