|
|
Chevrolet Camaro rzÄ…dzi na ulicy i w Internecie
|
Dodano: 2011-09-01
Wyświetlono: 2001 razy
|
Chevrolet Camaro był najlepiej sprzedającym się samochodem sportowym w USA w 2010 roku, wyprzedzając swojego odwiecznego rywala Forda Mustang.
|
|
Debiut rynkowy wersji Cabrio na początku 2011 roku pozwolił zwiększyć przewagę. W pierwszych ośmiu miesiącach roku Camaro wyprzedziło Mustanga w statystykach sprzedaży o przeszło 10 000 sztuk.
Jednak popularność sportowego Chevroleta nie ogranicza siÄ™ jedynie do „ulicy”. Auto szturmem zdobywa także Internet. Oficjalny profil Chevy Camaro zgromadziÅ‚ już blisko 2 000 000 fanów.
„Użytkownicy nieustannie dodajÄ… nowe zdjÄ™cia i wymieniajÄ… poglÄ…dy na temat ich ulubionego samochodu, co z kolei inspiruje innych do komentowania. My możemy z kolei poznać oczekiwania naszych klientów i dopasować ofertÄ™ do konkretnych potrzeb,” mówi Carolin Probstlyer, manager ds. komunikacji internetowej.
Firma oczekuje, że popularność Camaro wzroÅ›nie wraz z premierÄ… wersji Transformers Special Edition, którÄ… zaplanowano na jesieÅ„ tego roku. W 2012 roku zadebiutuje także model ZL1 o mocy przekraczajÄ…cej 550 KM, bÄ™dÄ…cy jednoczeÅ›nie najpotężniejszym Camaro w historii.
|
|
Źródło: Carscoop, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Nowy Chevrolet Camaro - zapowiedź
|
» Chevrolet Malibu w wersji hybrydowej
|
Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition 2012:
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition 2012 © Chevrolet
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition 2012 © Chevrolet
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition 2012 © Chevrolet
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |